beautiful_ caglarr00 bende daha almadım ama Acura da öneren çok var bebebao da ama Galiba ben oyumu Acuradan yana kullanıcam 🌸
sarumervee caglarr00 bende henüz almadım alacağım acura ve bebebao arasında kalmıştım hatta post açmıştım bebebao alacağım bende memnun kalan daha fazla ondan
irmairma caglarr00 lansinoh elektirikli çift pompalı dan memnun kaldım , çift pompalı olsun ama aynı anda sağabil tek pompa gerçekten zaman kaybı oluyor, giyilebilir eller serbest almıştım ilk önce hiç memnun kalmadım