kedimekim Canım tebrik ederim, 7. ayı devirmişsiniz, ne mutlu! 🙏🏻 Gebelik şekeri süreci için de çok geçmiş olsun, gerçekten zor bir süreç olduğunu tahmin edebiliyorum. İnşallah sağlıkla kucağına alırsın. Şu an nasıl bir diyet uyguluyorsun, neleri nasıl dengelemeye çalışıyorsun? Çok merak ettim, fikir olması açısından paylaşabilirsen çok sevinirim