miinno bmbibdm yürüyüş yap soda iç gaz yapabilecek nohut fasulye gibi besinler tüketme ikinci gebeligim ikisinde de 9 ay çektim 33 haftalık olduk hala gaz sancısı çekiyorum ama ilk zamanlara göre daha iyiyim en güzeli yürüyüş hormonlarla alakalı inşallah geçer sizin devam etmez
bsrelif bmbibdm Ben yatmadan önce süt içiyorum tuvalete çıkınca o bebeğin baskısıyla zaten çok rahatlıyorum sizde süt içmeyi deneyin
Belgin17 bmbibdm ben 😔 üstelik ibs var gebelikte azdı resmen probiyotik kullanıyorum yediklerime dikkat ediyorum 20.haftaya kadar hiç sorun yoktu ama 20den sonra hassaslasti. Sola yatıyorum sıcak su torbası koyuyorum reflor iyi geldi bana
annne_ İlk haftalarda oluyordu resmen acı içinde kıvranıyordum tek yapabildiğim kanımı ovalamak ve karnımı sıkıştıracak şekilde uzanıp oturmaktı ancak öyle yapabiliyordum
bmbibdm miinno ne kadar dikkat etmeye çalışsamda ıbs olduğum için ara sıra bunu çekmek zorunda kalıyorum 🥺
yasminiii Bende 34 haftalık hamileyim geceden beri karnım patlayacakmış gibi hissediyorum gaz var gibi ama yok gibi bebek de çok sert yapıyor kendini ara ara Doğrulamıyorum resmen bu durum normal mi yoksa biraz daha bekleyip acile mi gitsem
bmbibdm yasminiii içinizin rahat etmesi için acile gidebilirsiniz. Doğuma yakın olduğunuz için karın sertleşmesi oluyor diye duymuştum ama tabi doktor daha iyi bilir.
bmbibdm zey55 kaç haftalıksınız ? Bende kabızlık zaman zaman oluyor sindirim için destek kullanıyorum
Belgin17 bmbibdm geçmiş olsun gerçekten yaşayan bilir bir de hamilelikte gönlünce yiyememek de zor 😔 ama geçici bir süreç ibs atakları da diyet yapınca düzeliyor