meryela çok iyi anlıyorum, o zaman dediğim gibi kendinizi daha fazla yormayın bşraz kafanızı dağıtın, biz beklentiyi kestik akışına bıraktık ondan sonra kendiliğinden oldu, Allah öyle güzel zamanda veriyorki, iyi ki şimdi diyosun (6 Şubat’ta o gece bir de bebeğim olsaydı onu nasıl koruyacaktım inan bilmiyorum) 🥹 Rabbinin senin için güzel bir planı var sadece sabret ve tevekkül et bence tadını çıkarın her anınızın 🥰