mrvmitawa 38+3 Nst de sancı çıktı ve bir parmak açıklık var dendi. Bundan sonrası nasıl ilerler ne kadar hızlı ilerler doğuma ne kadar vardır merak ediyorum. Aynı durumu yaşayanlar nasıldı acaba sonraki süreç?
Melike3506 mrvmitawa 35+5 de nst sancı vardı 1 cm açıklığım vardı. 37+0 da nst de sancı vardı 2 cm açıklığım vardı. 38+5 im şuan 38+2 de nişanım geldi doğurmayı bekliyorum bakalım ne zaman gelcek beyefendi
yinemihilal senaakck doktorum kontrol ettiğinde hiç acımadı, ebe kontrol ettiğinde adet ağrısına benzer bir acı oldu ama göz korkacak bir lşey değil kendini sıkma