Kızlar bazen bir şey yaparken hamile olduğumu unutuyorum ne bir bel ağrısı ne başka bir şey hissetmiyorum hızlı hızlı hareket ediyorum bol giydiğim içinde göbekte yokmuş geliyor bazen sırf onun için biraz daha göbek belli eden kıyafetler giyiyorum evde 😅 hareket edip kendini hatırlatınca gidip uzanıyorum hareket etmek hamilelikte iyi diyorlar ama bazen panik yapıyorum yine de annem falan kardeşime hamileyken deli gibi roman oynardı en son patates tarlasına gitti akşamına doğurdu iş yaparken bir an o da geliyor aklıma doğumu tetikler miyim diyorum 24.hafta tam bugün bebek makat pozisyon da kanal kapalı iş yaparken ağır kaldırmıyorum tabi ama biraz hızlı hareketler yapıyorum pişman oluyorum sonra