Gmzekya 39+2 haftalık kızım. Bugün çok kötü ishal ve bulantı ile hastaneye gittim. Ebe baktı yarım cm açılma var doğum sancılarn başlamış dedi normal doğum olacak. Bugün yatışıni yapalım yarın dogar bebek dediler ama ben yatışı kabul etmedim. Çevremde ki herkes suni sanciyla açmaya çalışırlar demişlerdi o yüzden yatış yapmadım. Yarın tekrar gidicem. Ama şuan hiç sancı çekmiyorum yarın gittigimde sanmıyorum açılmamış olucaktir suni sancı ile açılma sağlanacak büyük ihtimalle. Sizce nasıl yapmalıyım. Ama hiç Halim yok çok bitkinim hiç gücüm yok. kendimi hiç böyle hissetmemistim. Suni sancı çok mu kötü oluyor
Belinya Gmzekya canm bol bol hareket et ve sancini olabildiğince evde çekmeye çalış, gerçekten suni sancı mahvediyor insanı. Merdiven inip cikmaya çalış. Allah yardımcın olsun inşallah
babymomm Gmzekya çömelme hareketleri yap doğumu kolaylastırıcı dualar oku hurma ye yürü evin içinde sürekli
Sevgiseli Gmzekya bende 39+1 bugun arada adet sancisi oluyor ama tik yok hala. Bugun cok yurudum hali sahayi 3 tur yaptim bakakim 😊
Dilekhakan Gmzekya en güzeli normal sancı çekmek oyüzden sen sıcak suya otur beline sıcak su ver enazından o şekilde açılman olsun Allah yardımcın olsun sağlıcakla gelsin bebiş
Nebahathumeyra Suni sancıyı en derinlerine kadar yaşamış biri olarak tavsiye ediyorum ki mecbur kalmadıkçaesuni sancıyı kabul etme hatta şunu söyleyim madem mecbursun diyelim sezeryana alsınlar o zaman. 4 yaşında kızım var suni sancıyla doğurdum hala aklıma geldiğinde gözlerim yaşarır burnumun direği sızlar derler ya aynen öyle. Şimdi 2. Ye hamileyim Allah kimseyi ona muhtaç etmesin
eljid Gmzekya cnm bende gitmelisin ben sancisiz gittim hiç ama hiç sancım yoktu 6 cm açıklık oluşmuş bence gitmelisin hiv bilemiosn çünkü ben anlamamstm doktor biraz daha kalsan ewde dogururmsn dedi
Gmzekya eljid bende ondan korkuyorum açılmam olur bilmem diyorum oraya gidince suni sancı maruz kalırım diye korkuyorum çok karışık kafam
Nebahathumeyra 25agustos benim için çok zordu ben 10 saat boyunca 5 dakikaya bir sancı çektim helallik falan istedim çevredekilerden. Bidaha hiç çocuk yapmam diyordum ama yapıyormuş insan 😊😊
Reykzy Gmzekya biraz merdiven inip çıksan squat yapsan koltuga yada sandalyeye bacaklarını açıp otur kalk yapsan bile olur fitil koyarlar belki açılman oluyodur sancın olmuycak son ana kadar sakin ol