neyazsamkii 15. Haftaya kadar kız dediler 18den sonra erkeğe benzettiler detaylı da erkek dediler bu da detaylı da son usg fotoğrafı ne diyorsunuz?
sevvalinwonderland neyazsamkii 11. haftada bana da kız demişti, 13’te erkeğe benziyo dedi doktor, 15-16 haftalık civarındayken de erkek olduğu kesinleşti. bana sizinki de erkekmiş gibi geldi 😊
happyela neyazsamkii Ay bak şimdi korkmaya başladım devlette ki doktor da bana kız dedi özelde ki doktor da kız dedi ama yine de bende korkmuyor değilim 🙈
umitvar12 neyazsamkii ilk kız diyen kesin mi konuştu Tecrübeli doktor muydu 15 haftalıkmış bi de nasıl yanılma oluyor anlamıyorum