sineemdinc Kızlar 34. Haftadayım aşırı uyku ve yorgunluk hali var normal mi sabah 10gını uyanıyorum öğlen yıne yatıyorum akşam üstü bırdaha ve uyanınca uykumu almış bir tatminlik olmuyor hala yatmak istiyorum
busra241_ sineemdinc bnde 34. Haftalığım 10 gündür aynı bu şekilde yim. İşimi bile yapamıyorum sürekli halsiz ve uykum geliyor.
selimemelek1625 Bende 32 hafltalığım son iki gündür bende öyleyim elimi kaldıracak halim yok hep uyumak istiyorum