Öncelikle bu kitabı kullanan var mi? Ablam verdi bana da icinde cok güzel tarifler var gibi duruyor ama ablam hepsini denememis o yüzden sizlerden de fikir alayim dedim ama bir sey dikkatimi çekti. Yakin bir arkadasim bebeğine özel salça yaptığını falan söylemişti ama bu kitapta hic salçalı bi tarif göremedim. Siz salça vs kullandimiz mi ileriki aylarda bebişe özel yaptığınız yemeklerde? Bu arada her kafadan ayri ses cikiyor biri çok aşırı detaya giriyor digeri kendin ne yersen ondan ver kasma diyor ister istemez gozumde buyuyor bu mesele

Bir de yumurta hakkında bilgi verir misiniz ben sadece sarısı veriliyor diye biliyorum 1 yaşa kadar ama bazi tariflerde çiğ yumurta sarısı var biraz kafam karıştı