oznurisiksonmez bizim aldığımız modelde yoktu ama yatak hediye olan modeller vardı. Onlara da baktık ama yatak kalitesi çok kötüydü, incecik yumuşak süngerdi. Gene babymall mağazasından İşbir’in yatağını aldık. 1.400 TL idi yanlış hatırlamıyorsam. Online dan baktım sanırım indirim bitmiş, ya da mağazaya özeldi bilemiyorum ama 4000-6000 arasıydı park yataklar.