Merhaba arkadaşlar birçoğunuz ile sohbet ediyoruz biliyorsunuz önce 18. Haftada acil serklaj oldum ardından 4 gün önce pesser takıldı. Bugün yoğun kanama ile tekrar acile geldim ve bebeğin vajene geldiğini 3 cm açılma olduğunu zarın gözüktüğünü öğrendim hastaneye yatışım yapıldı. Kendi doktorum çocuğun durmayacağını ve serklaj ipinin alınarak düşük yapılmasını uygun gördü ama içim el vermedi minicik bebeğime 21 haftadır beraberiz nasıl tamam diyebilirimki ? Acil doktoruna ağrım olmadığını ve içimin el vermediğini söyledim o da takip edelim yatın ama en küçük kanamada alırım dedi beklemedeyiz. Yavrumla son saatlerim hissediyorum. Her şey Allahtan. Alanda verende o ama gerçekten çok zor bir durum Allah kimseye göstermesin. Sizlerden dua bekliyorum