1melekannesi3858 Kızlar ya normalmidir bel ağrısı ya arada alt taraf agrisi var kasık ağrısı var bel ağrım zaten var
sudeborakk 1melekannesi3858 normal canım bende de oluyor ara ara ama yine de doktoruna sor istersen için rahatlar en azından
hanifeali 1melekannesi3858 normal sırt ağrısından nefesim kesiliyor artık 20. Haftada başladı 26 haftalık oldum devam ediyor
meowmom 1melekannesi3858 bebek büyürken kasık ağrısını yaşıyorum hala, bel ağrısı için de uyurken karnınızın ve belinizin arkasını yastıkla destekleyebilirsiniz nispeten daha konforlu hissettiriyor. 🥲
1melekannesi3858 Yaseminmaral kaç haftaliksin bende sadece bel ağrısı değil ara ara vajina ağrısı kasık ağrısı bide bel işte