Kısa süre önce Antalya ya taşındım ve Antalya eah a muayene olmaya gittim. Haliyle aşırı kalabalıktı ama doktorun ilgisi hoşuma gitti ve nst bağlandım. 33+1 haftalığız şuanda. İlk doğum olacağı için bu hastanede normal doğum yapan var ise tecrübelerinizi paylaşır mısınız 😇