-melike0 Merhaba arkadaslar reglm 5 gün gecıktı test yaptım negatif ama hala regl olmadım bunu yasayan varmı bekliyorım kan testi vermek icin neden olabilir bana yardımcı olabilirmisiniz
miracsevim -melike0 havalardan olabilir adet gecikmen, her şekilde etkileniyor. Ama testte yanlış olabilir belki de hamilesindir Allah gönlüne göre Versin
Gokturkmom_ -melike0 Dönemsel bir gecikme olabilir belki benimde hiç sebep yokken 10 gün gecikti bu ay
-melike0 Tesekkür ederim umarım dönemsel bir gecikmedir oğlum daha cok kücük bu yüzden cok olması taraftarı değilim ama kısmet tabiki
Gokturkmom_ Manollyaaa Umarım olursunuz adet bir an önce.. ben söktürmesi için papatya ve adaçayı içtim işe yarıyor❤️
-melike0 Arkadaslar ben şimdi 20sinde olmam gereliyordu olmadım ama testte negatif cıkmıştı bugün tekrar yapıcam erken gebelik testi artık net bir şekilde çıkarmı sizce