senaakck kuzucum ne duymayı planlıyorsun bilemem ama tavsiye etmem👌🙄
1.si neye odaklanırsan onu yaşarsın, sancı bile demiyor drlar kasılma diyelim onu yaşayalım acı değil mantığıyla yani anladın mı😉
O yüzden olumsuz, ürkütücü ve strese sokabilecek her türlü bilgi ve deneyimden uzak dur bence 👌😊
2.si ben de 2. doğumumu normal yapcam Allah’ın izniyle(ssvd) 🤭 ve yaşayacaklarımızı şöyle aktarayım bildiğim kadarıyla 🤗
Nişan gelmesi olayı kişiye göre değişiyormuş oraya çok takılmayalım sadece haber veriyo tıpkı yalancı sancılar gibi öyle düşünelim 👍düzenli kasılmalarımız geldiğinde süre tutarsak ne sıklıkla geldiğini anlarız👍
Kasılmalar geldiğinde nefes egzersizleri yapıcaz, bağırmak işe yaramaz refleks olarak yapsak da bu gayet normal nefes almaya devam 👍😁
Sürelerimiz kısaldıkça kasılma seviyesi artacağı için bu süreci nerde geçirmek istiyorsak orda yerimizi alalım 👍şahsen ben suyum gelmezse ilk kasılmada acil gitmeyi düşünmüyorum, drum aksini iddia etmediği sürece kasılma sıklığım kısalana kadar nefes almaya ve evde sıcak duş yapmaya çalışcam👍
Doğum anına gelirsek öğrendiğim bir teknik de şu;
Bebek kafası çıkana kadar yönlendirmeye göre nefes alıp verme ve ıkınma yapıyoruz… Bebek kafası çıkınca ıkınmayı kesip mum üfler gibi üflüyoruz👌😉 bu yırtık olma ihtimalini azaltacak inşallah 🤗
ÖzelDipnot: kasılma başlar başlamaz sürekli okunacak ayet; “Sümmes sebiile yesserahu”
(İlk S harfi peltek diğerleri normal)
Kolay doğumlarımız olsun inşallah 🤲🥰💕🌸