rmy1 ya şöyle zaten 2 gün önce 1000 küsür iken bu kadar dazla artması normal değil ve hiç bir açıklama yapmadan beni ameliyata hazırlayıp 4 saat hastanede beklettiler en son sekreter ağzından kaçırdı laboratuvarda cihaz bozukmuş diye ona uğraşıyorlar ben red kağıdı alıp çıktım sonradan benim sonucumu sistemden silip normalini yüklüyorlar ben o kadar alttan muayene olduğumla o stresi yaşadığımla kaldım