Sllalll Öncelikle atak döneminde olabilir bu yüzden de uyku problemi yaşıyordur. Sütten kesme konusunda yorum yapamıcam ki bunu doktorunuza danışmanız daha doğru olur. Ancak uyku ilaçları asla ve asla bir çözüm değil, olmamalı da. Türlü yan etkileri var o yüzden biraz sabır göstermelisiniz ki süreci ancak böyle tolere edebilirsiniz. Buna rağmen ilaç kullanmak istiyorsanız sizin takdiriniz.