Bebeğin eşi yani plesenta
Sezeryan doğum yerim varya oradaymış eğer oraya yapışırsa bu riskli bir durummuş 28. Haftaya kadar gözlem altında olacakmışım bayramda sonra bir daha gel dedi. Yeşil alan açacağız sana eğitim araştırmaya gideceksin perinatoloji yani riskli gebelik doktoru bakacak dedi. Böyle bir şey başına gelen var mı kızlar???