melek_anns Arkadaşlar 4 gündür ovulasyon testi yapıyorum döngünün 17 gunundyeim 3 gün her iki çizgi de aynı koyuluktaydi bugün yaptım test çizgisi kontrol çizgisinden baya silikti yani bu ne anlama geliyor hiç anlamıyorum yumurtlama olmamış mı yani
happymommmfy Koyu cizgi olduğunda yumurtalama olmuş demek canım ailik cizgi başta olsaydı yunurtlama başlayacak anlama geliyor senin cift koyu sonrasında olmuş ya yani geçmiş demek koyu cizgi olduğu 3 gün ilişki olması gerekiyor