Kızlar bu huyumdan nefret ediyorum Reglim gecikti 7 gün aklıma daha önce yaşadığım şeyler geliyor sürekli dış gebelik geçirdim uzun bi süreçti sonunda ameliyat oldum bi oğlum var ondan ayrı kalmak istemiyorum o zamanlar ayrı kalmıştık o kadar içim sızlıyor ki zaten tek tüplüyüm bu sefer de yine böyle bişe olsa o zaman artık hamile kalamam sürekli bu düşünceler kafamda ağlıyorum hep içim daralıyor ne yapacağım bilmiyorum