Kızlar dün kaset test yaptım hemen ikinci çizgi belirdi çok net değil ama rahatlıkla da görülüyordu. Emin olamadım erken gebelik testi yaptım onda da hayali bir çizgi çıkınca gittim kan verdiö beta hcg 8 sonucum… Sevineceğim ama tam sevinemedim de çünkü tam bir gebelik anlamına gelmez yazıyor her yerde. Beta değerini düşükken öğrenip sağlıklı gebelik ilerleten var mı 🥹❣️ Lütfen beni aydınlatır mısınız. Çok heyecanlı ama panik durumdayım