Belinya evet bence en iyisi o oda yapmicagim için yatak odama aldım 2 katkı oluyo zaten bebekken üstte büyüyünce alta yatiyo 4 5 yaşına kadar rahat kullanıliyo yatak gibi hem bide çocuk mesela yürümeye falan başlayınca altta fermuarlı penceresi oluyo çıkıp geliyo ya o hoşuma gidiyo benim düşücek tehlikesi olmuyo