orhismommmmmm duru202134 kız var tabi doğmaya az kalmış resmen 😂😂😂😂 ben burdayım Anniş diyor maşallah
duru202134 orhismommmmmm daha önce kimyasal olduğu için korkuyorum birde 11.hqftada düşüpüm var betan kaçtır sizce?
duru202134 betibetiiii hiçbir belirti yok göğüs dolgunluğu dışında 2 gündürde lekelenme vardı bugün kesildi
rmy1 duru202134 doktora git Bitane aşkım düşüklerin varmış progestan verir direkt sanırım lekelenmede olmuş benim de öyleydi progestan kullandım Allah sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❤️
busrasrr duru202134 var ama lekelenme korkutur insanı doktorum bana en küçük kanama yada lekelenmede gel demişti hamilelikte bence kadın doğuma git kan ver sonra lekelenmeni söyle