kusay1811 İlk verdiğimde 48 2 gün sonra 97 2 gün sonra 518 2 defa sabah 11 de verdim 3.defa akşam verdim ama saat farkından bu kadar fark olmazmış ikiz olabilir mi olmasın yaa🙈😄
sd18 kusay1811 beta değeri ikiz olduğunu göstermez aslında. muhtemelen sağlıklı olduğu için güzel yükseliyor. benim de öyleydi çok şükür sağlıklı bir kızım oldu gebeliğimde de bir sorun yaşamamıştım 🙂
zehraclk0 kusay1811 İkiz betayla anlaşılmaz ben de ilk verdigimde 360tı 2 gün sonra 1780 çıktı sağlık ocağı doktoru ikiz mi falan dedi ama değil normal yani
temmuzonbir kusay1811 Bendede aynısı oldu ama tek bebek canım ☺️ hayırlısı olsun hakkınızda sağlıkla gelsin inşallah
asil15 kusay1811 maalesef ikiz betada belli olmuyor inşallah oyledir benimde 450 4 gün sonra 7500 çıkmıştı bana da söylediler ama tek gebelikte.
kusay1811 sd18 ben de göstermediğini biliyorum normalde de dr umun sekreteri ikiz olabilir 4 5 katı artış olmuş dedi o yüzden soruyum dedim
3boysmom kusay1811 öncelikle sağlıkla kucağına al canımm💓 gönlünden ne geçiyorsa o olsun inşallah benim ikizlerimde betam 30 la başladı ve aşırı yavaş yükseliyordu pek alakası yok ama inşallah istiyorsan ikizdir🤍
kusay1811 3boysmom amin canım teşekkür ederim 🙏🥰 pek istediğim söylenemez bir oğlum var bir kızım olsa yeterli inşallah