CemileAkkurt Baş ağrım var giribim burnum bir akıyor bir kapanıyor uyurken de nefes zorluğu çekiyorum bogazım şiş değil ama ağrıyor birde öksürüyorum acile gitsem bişey yaparlar mı hamileyim ya ne yapabilirler sürekli Parol kullanıyorum ama bi işe yaramıyor
temmuzonbir CemileAkkurt ben gittim ama hiç bişey yapmadılar burnum çok tıkalıydı tuzlu su çekin genzinizi temizleyin dediler
tugceesnygt CemileAkkurt suan ayni durumdayım ıhlamur içiyorum çorba ballı süt bide sıcak su torbasına sarılıp uyuyorum
kedimekim CemileAkkurt bende bir hafta boğaz ağrısı çektim genel durumum iyi diye gitmedim ardından boğazım geçti diye sevinirken öksürük başladı crp yükselmiş haberim yok antibiyotik başladı bugün ilaçın 4. Günü öksürüğüm baya hafifledi artık öksürükten karnıma ağrılar girmişti gece öksürmekten uyuyamıyordum bence bir görünmende fayda var bazen hamilelikte iyileşmek zor olabiliyor
tugceesnygt CemileAkkurt bilmiyorum vala mide yanman yoksa sen bilirsin genelde çocuğu sancılatır derler ne kadar dogru bilmiyorum
kedimekim CemileAkkurt evet bronşlarım dolmuş farkında değilmişim bugün artık daha iyiyim daha az öksürüyorum
rumsal CemileAkkurt crp değeriniz önemli ben acile gittin parol harici bir şey yapamayoz dediler dayanamadım başka hastaneye gittim crp yüksek hemen antibiyotik başlaman lazım dedi çok kötüydüm gerçekten 2 hafta iyileşemedim kullanmasam bebeğim zarar görebilirmiş hastalıktan enfeksiyondan siz iyi bir doktora gidin bi kan testi verin