aselimmmmmmmm Bugün 18 günlük hala düşmedi etrafı kurudu baya çıkacak gibi ama düşmedi doktor geçen hafta gittiğimizde biraz kalın göbek bağı ondan geç düşüyor dedi
suragungor aselimmmmmmmm bence olabilir benim bebegimin gobek bagi 3. Gun dusmustu cok erken diye telasla doktora gittik doktorumuz normal oldugunu erken ya da gec dusmesinde bir sakinca olmadigini soylemisti
Almirolie aselimmmmmmmm düşer canım birkaç güne nemli kalmamasına dikkat edin 🙏🏻 Doğum sonrası Bebek Takibi uygulamamız HappyKids Forum bölümünden doğum yapmış tecrübeli annelerimize de sorularını iletebilirsiniz. 💜 Android İndirmek İçin BURAYA TIKLAYINIZ İos İndirmek İçin BURAYA YIKLAYINIZ