seymaongan Beta degerim iki gün arayla 250 den 460 a ve 775 e yükseldi. Doktor tam iki katı artmadigi için burada bir sorun var dedi ama hala takip ediyor iki gün sonra tekrar kan vereceğim. Ne olabilir daha önce 9. Haftada bebeğimin kalbi durmuştu
nazifeeeeeeeeee seymaongan aynen Banada artış normal geldi bence stres yapma bu vereceğin kan daha belirleyici olur 🌸
Momyy1999 seymaongan Canım bana normal geldi Doktorlar her zaman en kötüye hazırlar insanları Kötü düşünme iyi düşün İlki düştü diye Buda sorun olacak diye birşey yok Bol bol dua et
seymaongan Evet bir çok yerde %60 in üzeri normal kabul ediliyor ama doktor bir sorun var sağlıklı ilerlemiyor dedi
kedilivebebeli seymaongan benimde boyle ilerledi keseyi gördük bir sorun yok bence doktorunuzu değiştirin