22 haftalıkken serklaj oldum. 24. Haftamdayım bugün sabah suyum azar azar gelmeye başladı hemen doktora gittik.
Doktor suyun azaldığını söyledi. Bu sebepten çok stresli ve gerginim . Zaten erken doğum riskim de olduğu için çok paniktim şimdi her şey üstüste geldi. Böyle bir durum yaşayayıpta doğum yapabilen varsa ve yardımcı olursa çok sevinirim.
Yani 28. haftayı görsek doktor bizim için bu bile yeterli diyor