Merhaba anneler ve hamişler 🌸
“34+1 haftalık hamileyim. Doktor bebeğin doğum kanalına yerleştiğini baya aşağıda olduğunu söyledi. Rahim ağzını karından 28 mm ölçtü rahim ağzı kısalığım vardı hamileliğin yarısını dinlenerek geçirdim serklajlı değilim. Bebeğin kilosu yaklaşık 2600 dedi ama ‘biz 2 kilo diyelim’ diye de ekledi. Şu an düzenli sancım, su gelmesi ya da kanamam yok. Bir yandan da idrar yolu enfeksiyonu geçiriyorum ve antibiyotik kullanıyorum.Bunun yanı sıra progestan iğne, fitil ve magnezyum kullanıyorum. Benzer durumu yaşayan oldu mu? Doğumu ne kadar sonra yaptınız, süreç nasıl ilerledi?”