rustemli_08 unix ölü denize gidin orada güzel yerler var otellerde uygun fiyata sonra marmarise de gide bilirsiniz otogardan 3 saatlık yol orası da güzel ama fethiye daha güzel
anee234 mumulik maşa allah biz evdeyiz ilk bayram etleri dağiticaz 2 bayram akrabalarla toplanıyoruz mangal yapıcaz