Kızlar birkaç gündür adet sancıları gibi sancılarım oluyor zaten 36 + 2 haftalık hamileyim dün gece bir saat boyunca düzensiz sancılarım oldu hatta bir saatten önceydi de ben hesaplamaya başladığımda toplamda bir saat hesaplayabildim düzensizliği kimi zaman 20 dakikada bir geldi kimi zaman 40 dakikada bir geldi affedersiniz büyük tuvalete çıkma ihtiyacı ondan sonra sindirim sisteminde boşaltmalar sanki gerçekten doğruyorum gibi hissettim sonra öyle telefon elimde uyuya kalmışım şimdi uyandım gayet iyiyim oğlum da her şey birden olmuştu birden nişanım gelmişti sancım birden başlamıştı birden doğum olmuştu o yüzden hiç bu şekilde ilerlememiştim şimdi çok kafam karışık ve korkuyorum sizce bu sancılar zamanla düzenleme girecek yoksa kendini doğuma mı hazırlıyor vücut yani ben bir hafta bir buçuk hafta daha beklemek istiyorum ama aklım çok karışık cuma günü sancılarım hafif vardı 60 40 arası doktor normal doğum olur artık dedi ama bunu haftam iyi olduğu için mi söyledi anlamadım şimdi spor yapıcam ama akşamına doğuma giderim diye korkuyorum 😂