mumulik Bayram’a eşimin köyüne gidiyoruz, Karadeniz yeşilliği görelim kızımla 21 haftalığım. Siz nerelere gidiyosunuz planlar neler😊
orhismommmmmm mumulik benide götür Karadeniz’e cokkkk güzel ya bende işte iç Anadoluda Kırıkkale’de olacak bu şansızlık mı kader mi 😂😂😂😂
Melike3506 mumulik ben ya evde doğumu bekliyor olacağım ya da hastane de olurum belirsiz 38+4 üm şuan 😂
1Ali Annemlere gitmek istiyorduk hem bol bol denize gireriz diye ama denk getiremedik maalesef evdeyiz 🥲
mumulik orhismommmmmm gel gidelim 😁 bende ki de şans hastayım inşallah toparlarım geçmiyoda😕milletede bulaştırmam inşallah🤧
mumulik Havin49_ evde olmakta güzel , yakında varsa akrabalarla bayramlaşırsınız, yada ev keyfi yapın bacım😊
Havin49_ mumulik yani aynı binada kaynınalr var başka kimseye gitmiyoruz bebeklerimiz premetüer ondan dolayı bi yere çıkmayacağız
semanurkc mumulik 37 hafta oluyorum yarın ve dua ettim arefe günü doğurayım diye o yüzden tatil planımı iptal ettim 😂 her an doğurabilirim 😄
Busra5222 mumulik biz evdeyiz salı kontrolüm var doğuma alınmazsam köye gidip geri geliriz köyde hasta oluyorum beni riske atmayız
mumulik 097 asla demeyin canım hayat bu belli olmaz🙂 inşallah istediğiniz yerlere gidersiniz minnoşunuzla beraber sağlıkla doğsun🌸