yinemihilal 2.doğumumda normal ilerlerken kalp atışlarının yavaşlaması sebebiyle acil sezaryene alındım. Kasılmalarım vardı ama ağrım yoktu ve eşimin ailemin ısrarıyla gittik hastaneye. Nst de sancım çıktı alttan yumuşamam vardı henüz açıklık yoktu dr um yatış istedi gitmek istedim bu halde gönderemem eve dedi. Ağrım yok resmen boş boş durdum yani 🙂 ama nst de çıkıyordu nasıl hissetmedim anlamadım sürekli kasılıyordu karnım görünüşte. Suni sancı verildi kademeli olarak arttırıldı asla acı hissetmedim ilk doğumdan bildiğim için fena acı bekliyorum ama yok. Her şeyi yaptı dr um hızlansın diye suyumu da patlattı. Açılmam vardı bebek kanaldaydı ama bir an da yukarı çıktı ve bunu hissettim çırpındı karnımda ve kendini yukarı çekti kemiğime dayandı çıkmam dedi resmen. En sonunda kalp atışları yavaşlamaya başlayınca dr um apar topar sezaryene aldı ne olduğunu anlamadan bebeğim doğdu ve yanağıma getirdiler🙂 çok isterdim normal doğumu ilk doğumum çok hızlı ve tek ıkınmada doğurmuştum öyle olmasını ama olmadı. Şimdi 3.ye hamileyim arası kısa ve sezaryen olacak bunu da ssvd istedim ama dr um kabul etmedi