Snbtsn Kızlar ben bu nst olayını anlayamadım. Bi kalp atışı yazıyor bide aşağıda 14-17-18 vs değişen değerler var. Bunlar ne olunca ya da kaç olunca sancı var demek oluyor bilgisi olan yazabilir mi? Netten de baktım ama pek bişey bulamadım
dml33 Snbtsn alttaki sanci ustteki kalp atışı bnde bir kere girdimde en fazla sanci 30 cikti bnde doktor sancin yok iyi dedi
Deletedmom352 Snbtsn 14-18-20 küsürlü değerler toco (sancı) değeridir.. 40 üstü ve düzenli ise sancı var denilebilir