glshkrbg Kızlar 18+2 haftalık oldum ama hala kusmalarım devam ediyor ne yesem dokunuyor sindirim sistemim çalışmıyor resmen. Bulantım hiç yok , midem yemek tutmuyor ilaç alırsam en azından kahvaltımı yapabiliyorum. Benim gibi olan sonra düzelen var mı