busrafdnnn Parmaklarının arasında çok pamuk tüy kol oluyor ve eli genelde ağzında olduğu için sürekli canım sıkılıyor o tütlerde ağzına gidecek diye sizin bebeklerde de öyle mi ya da öyle olmaması için ne yapmalıyız