Merhabalar, dün akşam erken gebelik test yaptım. Silik çift çizgi çıktı. Gece eşim tekrar test almaya gitti kaset testlerden. Onu da sabah yaptım tek çizgi çıktı. Sizce bir yanlışlık var mı? Erken gebelik testini akşam yaptığım için yanlışlıkla çıkmış olabilir mi? 5 aylık bebeğim var ayrıca. 6 gün gecikmem oldu. Doğumdan sonra da düzenli bir.şekilde adet gördüm 1-2 gün anca saptı tarihlerde. İnşallah doğumdan kaynaklıdır diye dua ediyorum