Merhaba, özel hastaneye gidiyorum. Detaylı ultrasonda tam olarak neler oluyor anlatabilir misiniz rica etsem?
Eş içeri girebiliyor mu? Muayene sırasında tek alınacaksınız, muayene bitince yakınınız içeri alınacak dendi ama ben anlayamadım. Muayeneden kasıt nedir? Muayene bittikten sonra işimiz bitmiş olmuyor mu? İşimiz bitiyorsa eşimin içeri girmesinin ne mânâsı kalıyor pek kafamda oturmadı bu kısım.
Randevu saati gelince hemen içeri alıyorlar mı? İdrara sıkışık olmak gerekiyor dendi ama randevu saati geçerse ve beklemem gerekirse ben korkarım ki koştur koştur tuvalette bulurum kendimi.
Açlık/tokluk ile alakalı bir şey söylenmedi. Bu konuda nasıl ilerlemeliyim? Yanınızda çikolata getirin ama yemeyin dediler, ne zaman yenecek merak ettim?
Perinatoloji değil radyolojide detaylı ultrason yapılacak olması biraz kafamı karıştırmıştı ama araştırdığımda genel olarak bu şekilde ilerlendiğini gördüm pek sorun etmedim.
Bir de ne kadar ücret ödediniz acaba? Renkli görüntüyle mi bakılıyor? Bize USG kağıdı veriyorlar mı? Bize de ekran gösteriyorlar mı? Kendileri mi bakıyor sadece yoksa bizimle de konuşarak detayları paylaşıyorlar mı? Sonuçları doktorumuza mı iletiyorlar, nasıl oluyor tam olarak? Son olarak bu işlem ne kadar sürüyor?
Şimdiden teşekkürler. 🤗🌸