rosee233 bu kişiye bağlı zor geçiren biri zorlanabilir ama gün içinde rahatsanız sahura kadar bol su ve proteinli beslenince sorun olacağını sanmıyorum, ben de tutacağım inşaallah. Ramazanda sürekli baygınlık geçirdiğim için sadece 2 gün tutabildim, gerisini tutamadım o zaman 8 haftalıktı. Şu an 20′deyim daha iyiyim. Sorun olacağını düşünmüyorum. Multivitamin ve demir kullanıyorum sadece onlar da saatli tüketilen ilaç değiller o yüzden sorun yok. Doktorum da sorun olmaz dedi. Hastalık/zorluk olmadığı sürece tutulabilir gözüyle bakıyorum, fakir/kıtlık ve zulüm gören coğrafyalarda hamileler günlerce haftalarca aç ama bebekleri sağlıklı, birkaç saatlik açlık ile bebeğe zarar gelmez, kaldı ki bebek anlık yediklerimizden içtiklerimizden değil kana karışan vitaminlerimizden besleniyorlar. 🌸