Öncelikle çook geçmiş olsun, ben de ülseratif kolit tanısını 16. Haftamda aldım. O zamandan beri ilaç kullanıyorum. İlacı unuttuğumda aksattığımda tekrar atak geliyor. Günde 8 tane sadece bu hastalık için hap alıyorum. Şu an 30. Haftadayım. Bebeğim çok sağlıklı, çok hareketli maşallah sıkıntısı yok. Sürekli takip altında tuttular beni her ay kontrolüm vardı ibh polikliniğinde. İçiniz rahat olsun, doktorun bana dediği “endişeleneceksen kendin için endişelen, bebeğinin keyfi yerinde”. Çok geçmiş olsun tekrardan. Bağırsak için kontrollerinizi aksatmayın yeterli 🌸♥️