ceyceyll Kızlar reglime 3 gün kala kan testimde beta 66 çıktı bugün normalde regl olmam gereken gün. Dün pembe lekelenme başladı. Bugün uzanınca bir şey yok ama ayakta olunca kanama olmaya başladı kanama parlak kırmızı ama devamlı regl gibi değil ara ara geliyor ne yapabilirim
qwertyxx ceyceyll otururken yatarken biriken kan ayağa kalkınca atıyormuş benim 2 hafta oldu doktor ped dolusu gelmediği sürece gelmene gerek yok dedi
userliktedeben ceyceyll muhakkak doktora gidin muayene olun, size ona göre ilaç verip istirahat etmenizi söyleyecektir muhtemelen endişelenmeyin çoğu gebeliğin ilk dönemlerinde lekelenme , kanama oluyormuş siz stres yapmamaya çalışın tutunma ile ilgili olabilir :)
Melike3506 ceyceyll kan sonucunuza göre belli olur eğer betanız düşerse kimyasal gebelik olabilir onun kanaması olabilir ama düşmezse de daha kese falan görünmediği için bir şey yapılmaz
nazlictm ceyceyll kadın doğumu olan bir hastanenin aciline gidersen nöbetçi doktorlar var yardımcı olurlar
ceyceyll Kızlar doktora gittim değerim 281 çıktı ama kanama devam ediyor fitil verdi artarsa gelirsin dedi