Sare_34- Kızlar bat 26 mayıs salı dün predictor test yaptim golge gibi cizgi oldu 3 dakikayi gecmiste olabilir sayaç açmamıştım cok emin olamadım simdi nimo marka erken gebelik testi yaptim cok silik cizgi goruyorum ben ama sizde bakar mısınız !
denizz23 Sare_34- benim bu şekilde aşırı silik ti hatta anneme falan gösterdim çizgi yok demişti😂😂 şuan 25 haftalığız
nurdantapann Sare_34- o zaman dediğim gibi kuruma çizgisi değil çok erken gebelik olabilir inşallah vardır hayırlı uğurlu olsun insallah
Sare_34- tatlibiri evet testi aldiktan sonra haberim oldu cok emin olamıyorum o yüzde awox markayla denicem adet gunumde emin olmak adına