Huriyemustafa Evet ya Doğum yapan birinin görüşleri benim içinde çok önemli. Yapan varsa yazabilir mi 🙏🙏🙏
elfkbramtn Benimse 10 günüm kaldı eğer 10 güne kadar kimse yazmasa yazarım kızlar ben size Elif hanıma gidiyorum bu arada 🤘🏻🤰🏻
Huriyemustafa elfkbramtn hafi inşallah . Rabbim hepimize kolaylıklar versin inşallah👼🏻 Bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alalım 💕
Kelebek44 Ben mayıs 20 inşaallah sezeryan benim 4.doğum olacak medipol çamlıca da doğum yapan arkadaşlar düşğncelerini paylaşırsa çok iyi olur bekliyoruz