rumeysa47 Merhaba lütfen cevap verirmisiniz ben 17 nisanda adet oldum sonra evlendim 27 ilişkiye girdim 28 günlük evliyim dün doktora gittiğimde 4 haftalık gebelik dedi ama uygulama 37 günlük dior nerde sıkıntı var acaba
dagkbra rumeysa47 adet olduktan sonra yumurtan oluşuyor ya o yumurtanın oluşumundan hesaplanıyor yani yumurta demek bebek demek bende ilk başta senin gibi anlamadım ama doğru olan buymuş yumurta oluşumundan hesaplanıyor