Kızlar daha önce de başlık açmıştım 27 haftalık hamileyim sağ ön kaburgam yani göğsümün tam altında ağrı vardı 2 haftadır 4 5 gündür geçmişti sevinmiştim dün gece ağrısı 10a katlanarak geri geldi sabah hcbsey yok akşam başlıyor gece tavan yapıyor agrı sabah 6 oldu haala ağlamaktan uyuyamadım doktoruma geçen muayenede söylediğimde magnezyum verdi pozisyon kaynaklıdır dedi o kadar bebeğim makat gelişi bu arada😟 Ne yana yatsam olmuyor bıçak saplanıyor sanki çok korkuyorum doğuma kadar devam eder diye asla uyutmuyor bu ağrı var mı önerileriniz basına gelen