Benim 30.haftadan başladı ve hep devam etti doktora söyledim oda idrar testi yaptı enfeksiyon olabilir dedi kötü bisey demedi sonra azıcık enfeksiyon çıktı onun dışında bisey yok ve şuan 32 deyim hala devam ediyor ama eskisi gibi değil ağrı hafifledi normal demeki ama önceden yürümekte bile güçlük çekiyorumdum ağrıdan sizde doktorunuza söyleyin enfeksiyon nedeniyle olabilir her ihtimale karşı doktora bildirin ama korkmayın kötü biseu değil normal mis rahim büyüdüğü içinde ağrı oluyormuş