el1ff canım ben 26 haftalık ikiz gebeyim aynı şekilde senin gibi geçen hafta sonu acile gittim karnımda toplanma gerilme var diye. Benimde nstde sancılarım çıktı. Yatış yapıldı ciğer geliştiriciler yapıldı endol kullandım 48 saat. Sonra taburcu oldum. Progesteron günde 3 tane fitil kullanıyorum. Evde yatıyorum sadece tuvalete kalkıyorum. Rahim ağzım 26 mm olmuş hunileşme de var. İnşallah hepimiz atlatırız. Ben haftada bir kontrole gidecem. Doktor tekrar sancı çıkar yada rahim ağzında değişiklik olursa yatırırım dedi nidicard başlarım dedi