Kızlar ben bir aşılama yaptırdım ancak 4 martta adet oldum.4 martta betahcg 0.2 çıktı bnde ikinci aşılama işin doktorla görüştüm tekrardan ilaçlarımı falan aldım ancak adetim 4 gün gecikince 5 haftalık gebe oldugumu öğrendim son adet tarihine göre .ultrasonda dün 11+3 die biliyorum .ama doktor ultradon için 12+4 dedi .bu durumda ben aşılama ile hamile kalsam betam 0.2 nie çıkmıştır. Böyle bi durum yaşayan varmı?