Merhabalar çok yeni gebeyim kadın doğum acilinde kan testi verdim yüksek çıktı gebeyim bugünde tekrar gittim belki ulturasona da görürüm diye folik asit verdi ben dedim çok kullanma taraftarı değilim dedim. Çok düşük doz alırsanız sorun olmaz dedi ben yazım size aklmis alıp almamak sizce kulanmalimiyim kullanmamalimiyim